Tuesday, October 04, 2011

Shopping ker Mopping? hihi (^^,)V

Assalamuallaikum, hai kawan2! haha :D how are you today? feeling good? ^^,

Hope you guys ok  jer~ ;) hari ni mau cakap banyak sikit! hehe :) xkisahkan? ;p


Last nite, kitorang g shopping. hehe :) macam biasalah, aku drive dan yang lain jadik penumpang jak.
  1. Kami hampir di langgar lori...
  2. Kami hampir di langgar keta wira (kowt la..aku xsure!)
  3. Ninie nampak "jejaka hensem" dan hampir jugak dapat! (Haha~)
  4. Akibatnya aku dah ponteng kelas testing and evaluation in edu ari ni! hahaha ^^,V  (dem!)
Alkisahnya, aku xtahu la jalan di kawasan ni. Klu tawau jgn jual lah, tapi ni bukan tawau. So, aku perlukan assistant aku yang xserupa macam assistant dan membuatkan aku sedikit GERAM~ Sebab tulah keta aku hampir dilanggar oleh lori, hanya kerana penunjuk jalan yang salah. huh~ kawan2 aku ni dari kecik lagi tinggal di sini tapi bila sudah bab jalan..semua bergaduh! Last2 aku jugak yang bengang dan diorang jugak yang takut dengan lori hijau tuh sebab aku menyelit jak depan lori tuh~ haha! aku dah salah jalan! mesti pakcik lori tuh cakap dalam hati dia FAAAKKK punya budak (dalam nada yang berbaur cacian). ;p

Kisah yang ke-2 pulak, bila aku dah penat dan mengantuk..haha :D dah kul 9++ kowt! Diorang xmau balik lagi..haha :D yang paling merisaukan aku ialah kelas aku pagi kul 8.00..so how? bila aku kuar dari parking, aku pun dah lemas mau tgk2 kiri kanan..dan akhirnya kawan aku menjerit "sue!!!!!! kereta tuh laju!!!!" (dengan agak kuat sekali) hahahahahaha :D aku terus menekan brek dan burgh! maaf lah kereta ya..aku xnampak kau..jadik ko jgn jeling2 aku semacam! bukan aku langgar keta kau pun! nt ko makan pelempang kan susah~ haha :P dem!

Seterusnya, macam biasalah...dah habis bershopping semua, mulalah baru terasa perut kelaparan. hahaha :D perut menyanyi lagu rihanna -Russian roulette- sudah. hehe :) so, before g makan...macam biasalah isi kereta dulu. Dengan kebetulannya, budak yang parking sebelah pump di stesen minyak tuh TERSANGAT LAH NSEM~ (nasib baik BF aku lagi Nsem banyak dari dia tuh) haha :)) tapi yang spoiled nya..budak yang drive tuh, xla nsem mana..yang duduk sebelah tuh yang kiut..n i guess budak yang kurang nsem tuh kaya n yang nsem tuh xkaya~! haha :D (saja menyedapkan hati sendiri sebab xdapat :P) -tapi bukan aku yang mahu, hehe :) c ninie ni ah..xboleh nampak nsem ckit walaupun BF dia dah keliling pinggang- rumah nombor dua pun masih  dalam "pending queue".. (nasiblah..) ninie...ninie..(sebut macam style nenek2 pegal) :p

Dan berikutan kenakalan kawan2 aku...akhirnya aku ponteng kelas TEE ari ni..hekhekhek! dan yang paling nasib baiknya aku, esok ada lagi slot TEE... so, aku masih boleh pegi. huh~ beruntung aku! Yang xberuntungnya, sebenarnya yang kami jalan2 tuh..bukanlah aku yang shopping...HAHA~ dorg ninie dan oyo jak shopping beli dress sebab diorang ada function by this weekend. Aku lak? mau shopping apanya? dahlah bateri keta kena di tukar- tuh pun duit gak tuh - :'( Akhir nya aku hanya mopping bersama mereka. hehe :) tapi at least semua gembira.

Oyo dan aku~ mana2 pun redah! :)

Ninie dan aku. Take 5 jap! hihi :p

Xsudah2. haha :))

Chumell x kami? hakhakhak :D

Opss! dia ni mmg suka raba2 n gedix2 dgn aku! :P

Ah! dia MENGUJI KEWANITAAN aku! STRESS~

Dua ni mmg klu dah bergabung. Jangan heran kayh! :@

Eh, aku pun ada jugak? haha!

Smile, peace and capture!

Oyo! kau selalu over dari aku! tgk, aku dah kurang cantik! ish~ :p


-Ada lagik satu kawan aku, nama dia mimie...dia kurang sikit perangai macam kami. hihi :) Dia baik banyak, so, tiada pix dia cni. Tapi, semua ni aku dedicated kan untuk kamu kawan2 ku. BFF! cheers :)-

p/s : Khayalan yang vogue xsemestinya wujud bersama realiti yang menarik! ;)


LOVE,
Suhana Dullah.

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner