Wednesday, October 12, 2011

Hari yang....???

Assalamuallaikum....!!

Hari ni merupakan hari yang sangat2 memenatkan aku! Sungguh kayh! HUH~ Macam biasa lah..kelas pack gila. Skg baru habis kelas dan terus mau menulis sebab ada satu beban di dalam jantungku yang tidak terlepas lagi. hmm..Sunggguh ianya terlalu berat. Tapi aku sendiri pun sebenarnya konpius! hehehehe :P

I dont know how should I say it to you.

Dan yang paling berita gembira hari ini ialah kakak saya dah bersalin. haha :D Anak dia perempuan. Berdasarkan apa yang abg ipar saya khabarkan, c bb yang chumel mummell itu berwajah lebih kurang seperti kakak dia jugak yang bijak pandai, Aina Adlina. hehe :)

Harapannya, dia pun sama jugak bijak dan pandai seperti kakak nya. hihi :)

Dan sekarang, apa nama yang paling chumell untuk c kecil ni?

  1. Afreen Nasywaa - Yang berpendidikan. 
  2. Aina Batrisyah - (mengikut nama kakak dia Aina Adlina) dan maksud dia, aku kurang pasti lakz..tapi yang aku pasti AINA tuh maksud dia mata. hihi :)
  3. Aina Amalina
  4. Alya Batrisyah 
  5. Alya Adriana
HAH! mari kita pilih2. hihi :p


LOVE,
Suhana Dullah.

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner