Tuesday, October 11, 2011

Keberkesanan.

Assalamuallaikum..!

Hi all~ Sejak dari pukul 10 tadi pagi sampailah sekarang, aku menghadap laptop aku yang chumell-mummell ni dan oleh sebab itu otak aku hampir pecah dan terhambur. Tapi yang paling peliknya...assignment aku masih lagi di muka surat pertama. (wah..cantek!!!) huh~ (aku menghela nafas dengan agak panjang sekali)

Ni yang buat muka aku jadi tua ni. Kepenatan yang AMAT MELAMPAU SEKALI. (haha :D over!)

Semuanya tentang keberkesanan. ishishish.

DOING THE RIGHT THING...?
DOING THING RIGHT...?

Hehe :) sebenarnya aku dah study suma ni dulu dan aku dah lupa. Maklumlah, saya kan pelajar BHUSE. hakhakhak. (belajar hanya untuk score exam) -Melayu mudah lupa- atau boleh jugak -Melayu muda lupa- heeeee~ nasib baik aku tua sikit! kau? tua banyak kayh! haha :))

How effectiveness is it kan? heeeeeeee~
The conclusion is : Mari kita sama2 pecahkan otak. hahahahahahahahahaha :))

Sumber pix : Google.com

P/s : Pecahlah sangat untuk pointer 3.6 ++ (hoho) ^^,V



LOVE,
Suhana Dullah.

5 comments:

Seekay said...

sueeeeeee...lagu ape yg asyik kedengaran di blog ko ni? kasi tau aku cepat!!! sedap plak -.-"
msg kt fb aku..thanks

Seekay said...

okay..tape..da jumpe dah...jason mraz - bella luna ;D

Sue-Ina said...

haha :D apalah kau ni IM..ish~ tanya pastuh jawab sendiri! ko gtaw aku dari mana kau dapat taw! CEPAT!! haha :P

Seekay said...

heh..aku view source page ni..check html seketul-seketul.hahahha

Sue-Ina said...

hahaha :D cara yang kurang berkesan kayh..cubalah kau pegi skroll bawah truz..dont belok2..then adalah situ aku wat ~ via Bella Luna~.. TADAAAAAA~ kan senang! adosh!

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner