Monday, October 03, 2011

Oh! Hepi? Risau? Sedih? atau?? hmm..

Assallamualaikum..

Hmm..sungguh susah untuk aku gambarkan betapa gembiranya aku hari ini. Mendengar khabar bahawa dia akan mendapat kerja hanya selepas habis exam walaupun belum habis sem lagi untuk tahun ini. I'm glad to hear that. Feel happy and  thinking about time. hehe :) he's not wasting his time. He manage his time damnly perfect!

Semoga kehidupan dia akan bertambah baik selepas ini. Bestnya bila kita menjadi demand dan direbut2 oleh semua orang. Belum habis study lagi, sudah company sini sana maw amik kita kerja. huh~ it makes me feel down! *think that i will have no chance*

Walauapapun, saya berharap agar dia menjadi insan yang paling baik dalam dunia ni. Balas jasa ibu bapa. itu yang utama. Jangan lupa diri dan sentiasa berusaha untuk menjadi yang lebih baik.

Dengan itu, kerisauan dalam hati saya sudah mula wujud. huh~ :(

Bukan semuanya kerisauan itu wujud hanya kerana hubungan yang belum menjadi sah ini, cuma aku takutkan perubahan besar yang akan berlaku kemudian nanti dengan dirinya. siapa tahu? Hanya Allah yang tahu tentang apa yang akan berlaku di masa hadapan kelak. Aku cuma mampu tawakal.

Teringat kisah hubungan "seseorang" yang dirahsiakan identiti dia di sini. Dulu, bercinta bagai nak rak, 7,8 tahun. bercinta dari sekolah. Dah kenal sangat hati budi konon, tapi bila dia dah mula masuk alam pekerjaan. Mula lah cik abang berubah. Entah, mungkin dah mula rasa riak, maklum lah..dah kerja. Second boss pulak tuh. Siapa tahu kan? Yang dulunya dah kenal dari sekolah, dah kenal hati budi dah kenal walaupun dia membelakang. Tapi akhirnya? dia berubah! Sekelip mata.

Namun, hanya tuhan yang tahu. Semoga jodoh ku dengan dia berpanjangan. Semoga dia mengingati aku siapa aku adanya dan menerima semua kelemahan yang aku miliki. Harapan yang paling besar, semoga selepas bekerja nanti, janganlah lupakan saya yang miskin ni. Saya hanya ingin menumpang di hati kamu sahaja. xlebih dari itu. :) Semoga kamu memahami apa yang saya rasakan sekarang.



Mari kita mengimbas kenangan lama :)

Saya tahu kamu sangat menawan. Sebab tuh saya jatuh cinta dengan kamu.

Kamu memang pandai poze kan? cute memanjang! ;p

Senyuman mu menawan! :D

Kamu juga tinggi. I Hate it~ u make me feel too short!

Klu bergayak..mmg nombor satu~

 
Sangat hensem kayh! haha :D

K.I.T.A

Kita di Putrajaya. Igt lagi x? Enak giler kita melancong berdua ari ni~ ;)

Di rumah uncle b kan? hehe :) yang paling lucu time ni.. ur kazen tot kita sudah kawen! nice lah!
Igt time ni? Sanggup berhenti tepi jalan semata2 mau snap pic di sini. hehe ;) Port dicksooonnnn time~
Igt time ni? kita bercuti di melaka dengan family org. BTW, thanx b. Sayang b sgt2!

Over pulak! mmg macam dah kawen kayh! cover2 ckit~ heeeee;)

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner