Friday, October 07, 2011

Bukit Tinggi Resort, Pahang

Assalamuallaikum..!

I hope everyone is quiet good since I have a plenty assignment to do. ahahaha :D serve me right! :p

Wah..bukan sahaja assignment yang aku buat, semua macam benda aku buat.
  • Research untuk masa depan aku.
  • Buat keputusan untuk masa depan aku.
  • Baca soalan assignment untuk subject next sem aku. 
  • Memahami assigment yang mahu dihantar next week.
  • Buat soalan untuk exam sem ni.
  • Dan, search tempat percutian yang menarik. hehe :) otw to go..
Aku search2 la tadi mana tempat best mau pegi di malaysia ni..hehe :) tetiba tup2..aku terjumpa pix la..ingatkan europe..rupanya dalam malaysia. wahhhhhh! hihi :) kalau aku xdapat  pegi tempat ni lepas sem ni..aku akan pegi gak tahun depan dgn family aku..(Semoga waktu itu, umur ku masih panjang. -InsyaAllah-)

wah..cantikkan? ada rupa2 Europe x? hihi ;)

Sangat cantik kan? ni padang golf kowt (if im not mistaken lorh)

This is too much~ beautiful!

Nampak x dia punya buildings tuh? wah.. IMPRESSIVE!

Can u see what I said just now? ;)

Beautiful~

see?

Sangat real macam yang dalam tv tuh~

Nampak x? Europe style dowh!!!
Waaaaaaahhh!!! nak pegi!!!! ish..Aku usahakan untuk pegi tempat ni..i dun care how much the cost is..hehehe :) yang paling penting..tiket ke KL dah beli..hihi :) tapi, salah tarikh pulak..sebab time tuh ada class macam biasa..adosh! Seminggu lagi ni..haha :D (xpa..nt deal dgn lecturer la..hakhakhak :p)

Best kan tempat ni? xyah g Europe kayh! Malaysia pun ok apa. :p

P/S : untuk link boleh lah klik kat sini ye ..Njoy guys! :)


Love,
Suhana Dullah.

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

salam dear =)
cantik la tempat tu
gambar pun cantik
clear jer O.O

Sue-Ina said...

Wslm.. :)
yup..tmpt ney cantek sgt.
Hope next year dapat pegi. hihi :)
(^^,)V

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner