Tuesday, January 18, 2011

Semua tentang aku ;)

Aku? su3 [mesra lagi panggil tuh]
Umur?  21 tahun bila tarikh menjejak 13july2011
Aku budak biasa, yang punya pencapaian yang biasa dan ingin hidup macam biasa seperti orang-orang biasa.
Aku punya kehidupan yang sederhana, punya keluarga untuk membincangkan masalah aku dan punya kawan-kawan yang boleh berkongsi dengan aku.
Pengalaman pahit? Biasalah, semua orang punya pengalaman pahit, ada yang kena gigit buaya, ada yang kena langgar kereta, ada yang bertemu dengan makhluk ghaib...dan aku pula? xla extrim sangat sampai punya kenangan yang pahit seperti peria yang macam kamu andaikan. Kenangan pahit aku, macam orang lain jugak, putus cinta, putus duit n putus sahabat...putus jari xla pulak..ok?;)

Biarlah kita teruskan tulisan ni dengan cerita yang lebih parah yang berlaku dengan aku dalam hidup ni.
Jom ikut aku untuk tahu macam mana hidup bergerak dan memanipulasi. Teruskan membaca ;)

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner