Tuesday, January 18, 2011

Semoga kegembiraan itu kekal bersamamu ;)

MM [09/06]

Kau adalah penyelamat ku dikala aku dalam kesusahan. Kau beshh...sentiasa positif dalam apa jua yang kau lakukan. Mungkin ada luka yang kau sembunyikan disebalik kehidupanmu, tapi aku tahu kau bijak untuk bermain dengan alunan kesedihan itu. Aku bangga sebab kenal dengan kau, kau membuatkan aku sentiasa gembira dan tersenyum, dan yang paling TERBAEKNYA tentang kau ialah kau sentiasa ada siap sedia untuk siapa-siapa saja. Kau memang sahabat yang baik.

Kau lucu, keanak-anakan dan SUKA MEREPEK!!! Tapi itu perkara yang terbaik kau ada, sebab boleh menghiburkan hati aku. hehe :) Akan tetapi, sekarang...kau pasti sudah jauh berubahkan?? Entah macam mana lagaknya dirimu sekarang. Kita pun sudah jauh terpisah. Kau di Semenanjung Malaysia, aku pula jauh nun di Sabah. Walaupun begitu, kenangan itu yang membuatkan kita tidak pernah jauh. Thanx ~! SEBAB BERIKAN AKU SATU KENANGAN YANG SUKAR UNTUK DIJAMAH.

Perkara yang baik itu sentiasa dicemburui oleh "SESUATU" sama ada MASA, JARAK, KEADAAN serta berbagai lagi perkara yang TIDAK TERDUGA OLEH KITA. Tengoklah keadaan kita sekarang, tidak punya ruang untuk berbicara dan berbual mesra, tidak memiliki sesuatu lagi untuk dikongsikan bersama. Tidakkah kau merasa benda yang sama berlaku pada dirimu?

Sungguh besar impak itu kan?? Tapi apakan daya, kita sama-sama mengejar sebuah kehidupan yang belum pasti. Walaupun sebenarnya kita boleh mencorakkannya tapi kita sedang berlumba untuk menggapainya dulu dan mungkin kau jauh lebih laju berlari dari aku. Pesanku cuma satu, sekiranya kau berjaya kelak, JANGAN LUPAKAN AKU! 

Mungkin aku bukan sahabat terbaik yang kau miliki tapi aku mahu kau tahu, KAU ADALAH SAHABAT TERBAIK YANG PERNAH AKU MILIKI. Pernah dulu, aku kategorikan kau sebagai "MY PRECIOUS FRIEND" dan kategori itu tidak akan pernah beralih dengan sesiapa sebab ITU MEMANG DIRIMU.

Sekali  lagi, walaupun kita jauh, nama mu sentiasa ada dan sentiasa dalam ruangan <3 ku. KITA TETAP KAWAN. ya? ;)

LOVE,
Suhana Dullah.

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner