Monday, January 31, 2011

biarlah kebaikan itu kekal bersamamu :)

NFH [25/02]

Kau agak lurus orangnya, bila tanya sepatah, kau jawab panjang berjela-jela..haha :)) tapi so far so good sebab kau banyak penerangan yang menarik dan itu buat aku rasa kagum (sikitlah..haha :P) dengan kau. Sedangkan aku?? huh~! aku xboleh jadik macam kau..aku xboleh cakap banyak sebab aku mmg xtaw mau cakap apa kalau dengan kau. hmm..AKU MINTA MAAF EA!

Sebenarnya kita ni bukanlah kawan atau sahabat atau teman atau member (ah, banyak pulak atau aku!) sebab aku xkenal pun siapa kau sebenarnya...apa yang aku tahu hanyalah nama kau, birthday kau, jantina kau, dimana kau study skg, kursus yang kau amik dan dimana umah kau..dan kesimpulannya skit betul yang aku tahu pasal kau. Aku kenal kau pun sebab DIA. Kalau bukan dia, memang aku xkenallah siapa kau sebenarnya. hehe :)

Tapi aku "sedikit LUCKY" sebab kenal orang-orang baik macam kau. hehe :)) THANX TO HIM JUGAKLAH. Aku xramai kawan, oleh sebab kau antara yang pernah hadir dalam hidupku, so, TAHNIAH! kau termasuk salah satu orang yang menjadi perhatianku yang berada disekitar hidupku.

Sebenarnya aku xtau apa mau cakap pasal kau sebab aku xbanyak sangat perkara yang membuatkan aku boleh bercerita tentang kau..tapi aku cuma mau cakap satu iaitu ; Terima kasih sebab banyak tolong aku bangkit dari "sesuatu" dan banyak buat aku menjadi aku. (ah, betapa teruknya aku kan?? sebab kau langsung xtau tentang semua ni..tapi walaubagaimanapun aku xbercadang mau bagi tau apa2 pasal ni dengan kau!) hehe :)) dan pasal SESUATU itu?? mahu tahu?? biarlah aku saja yang tahu. biar aku sendiri yang tafsir dan simpan..(hah! bagi yang membaca tuh..xpayah mau tafsir2..semua ni makin rumit nanti!!)

Cuma apa yang aku ada dengan kau ialah..gambar-gambar yang tidak terkira chumellnya..haha :)) dan biarlah gambar tuh menjadi tatapan kita berdua saja. Apa yang penting, terima kasih sebab pernah singgah dalam hidupku dan menjadi sebahagian daripadanya serta mengisi ruang-ruang yang banyak dalam persinggahan itu.  THANX!! love ya :) :P

LOVE,
Suhana Dullah.

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner