Wednesday, July 13, 2011

Saya tidak mengharapkan balasan atas apa yang saya pernah berikan.

++ Selamat hari lahir buat saya sendiri. heeeeeeeee~ ;) Happy birthday to me!!! muah3. May god bless me!! ++

Tetiba tadi, keluar satu soalan dari kawan saya. Dia cakap, "apa BF kau buat surprise untuk kau?" HAHA~
 Terus terang, aku langsung tidak mengharapkan apa2 sebagai balasan atas suprise yang aku buat untuk birthday dia bulan lepas. Aku sayangkan dia dan aku tidak pernah berharap untuk dia bersusah payah untuk aku. Cukuplah dengan hanya dia ingat hari lahir aku dan itu sudah dikira baik. Aku hanya bersyukur sebab tuhan masih mahu aku menikmati nikmat dunia ini selama 21 tahun. Birthday bukan untuk diraikan, ianya hanya untuk diingati.

Apa yang penting, aku masih hidup dalam lindungan tuhan. I'm PROUD to be me!!! LOVE to being myself!!!

Sempena hari lahir aku yang ke -21 tahun, aku mengucapkan selamat hari lahir dan semoga berjaya grad dan menghabiskan degree di tempat orang bersendirian tanpa siapa-siapa family kau untuk bergantung. HAHA~ serve me rite. sepa suh mau study jauh2.. hihi ;)

Rindu my mom, my dad, my sis, my "anak buah" dan terutamanya AINA!!! ish. rindu betul dengan aina..warrgghh!! :"( Dia skg sudah pandai bercakap dan congratz to my mom sebab masih hebat menjaga baby setelah menjaga kami 7 orang adik beradik.

Dan akhirnya, UCAP SELAMAT untuk aku! Semoga GRADE cepat dan degree tuh boleh dibuat isi perut nanti! HAKHAKHAKHAK :D

                1st picture of my bored snaps today. hakhakhak :D HAPPY BIRTDAY TO ME DUDE!!

                  HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!  HAPPY 21ST YEARS OLD BABE! CHEERS~

PEACE YAW!! STUDY BEK2. JANGAN NAKAL2 TAW!! PASTIKAN GRADE DENGAN (HONS)!

 WEEEE~ (wink2) haha :D OLD olready.. huh~ 21st years old dah tuh!!! sikap pun kena 21st jugak!

                                           ouch! hehe :) hap hap happy birth birth birthday!

                         weeeeeeeeeeee~ chumell x muka saya? ahakx! ni rambut baru ni :P

                                         OUCH! this is horrible! haha XD shhhh!! diam2 sudah!

                                                      PEACE yaw!! ok x? sesuai x? ;)

                                                                   cute x saya? ahakx!

                                                   AGAIN AND AGAIN ME! HAHAKX!

                                HUH! see my fingers? heeeeee~ can through to my eyes! ;) *blink2*

                     chumell x klu rambut saya macam ni? ok x? *apehal ada org interprem di belakang tuh?*

                                         So dizzy with diz hair..hohoho HORLICKS! haha XD

LOVE,
Suhana Dullah.
13/07/2011. Cheers!(*,*)V

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner