Saturday, July 16, 2011

Ramadhan semakin menghampiri kita.

Salam sejahtera semua. Selamat membaca! Kembali lagi kita di ruangan yang agak terhad untuk berbicara. Cuma hubungan satu hala. Tapi itu tetap tidak membataskan idea dan pemikiran kita yang mungkin sama, mungkin juga berbeza dan ada yang tidak setuju dan kadang suka. Tapi itu semua terpulang pada fikiran kita. Masing-masing mampu untuk melahirkan idea dan mengelolakannya. Apa pun, semoga berjaya dalam bidang kuasa masing-masing. Amin~

Di suatu sudut yang jauh, terkenang ramadhan tahun lalu. Alangkah hibanya saya apabila cuma seminggu sahaja saya dapat berpuasa. hihi :) nasib baik ada my lovely bucuk yang menjaga saya sewaktu saya sakit teruk last year. Thanx sayang, jasamu dikenang!

Mengimbau kembali kenangan lama ni, teringat pulak dengan ramadhan yang bakal tiba tidak lama lagi. Memandangkan cuti raya tahun ni lama, so saya tgh plan mau menjual..sekarang saya tgh cari tapak bazar ramadhan yang sesuai kowt..klu xpun saya menjual di sebelah umah saya jak la..ok x? hahaha :D

Kalau benda-benda macam ni, saya dah mula binggung dah ni..adush! saya ni pun satu, google kan ada..hihi :) tuh berdasarkan apa yang kawan saya cakap la..hakhakhak :D hmm...balik pada cerita yang menjual ni, saya pun peninglah..tadi saya kol yang number untuk buka bazar ramadhan tuh, tapi diorang xsambut pulak call saya ni..adush! saya takut tempat untuk bazar tuh dah habis..hish! Lambat betul la idea saya mau menjual ni keluar! Kenapa lah idea saya selalu wujud saat-saat akhir ni?

Lembab la otak ni..macam broadband sungguh. Grrrrrr =.="

Sekarang, tengah cari partner yang betul2 oklah..satu kepala..tapi paling bagus..nilah..partner paling best..MY MOM! haha :D dahlah kiut, sporting pulak tuh..hihi ;) jgn marah mak! nt cepat tua!

Partner dah ada, skg yang saya perlukan cuma tempat dan duit! haha :D saya pun jadi binggung owh.. duit saya cuma ada beberapa ringgit sahaja. Sekian dan terima kasih! hihi ;) Apa mau buat supaya duit jadi berganda? xkan Beli nombor ekor kowt? HAHA~ selain itu, kutip tin? ala~ berapa sangatlah kutip tin! huh~ any idea? haha ~ bagilah idea wei..saya tgh kehabisan idea ni..hihi :) tapi still maintain n chumell! hakhakhak :D

Bukan apa, saya cuma mahukan aktiviti..untung tuh belakang cerita. hakhakhak :D

Dan yang paling penting, GANTI PUASA kayh kawan2.  Ramadhan tuh bulan baik, harus di sambut dengan niat yang ikhlas dan hati yang baik lah. OF course!! oklah. Kita jumpa lagi. see you! take care;)

LOVE,
Suhana Dullah.

2 comments:

miss fery said...

yauuu, kak sue...
kita p jual kuih d bazar paya duit berganda..
sy org kerajaan >,< hehehee

Sue-Ina said...

bha..jomlah. bazar mana kita mau berjual ni? KayKay kah? hihi ;) Saya pun orang kerajaan jugak maaa :) bapa saya polis maaaaaa ;P

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner