Tuesday, August 02, 2011

Exam paper hari ke-2.

Hai!Hai!Hai!
Assallammualaikum..
Bertemu lagi dalam ruangan yang penuh dengan tulisan dan keajaiban. Kerana kita bertemu dalam satu keadaan yang tulus, tanpa wujudnya sebarang penipun seperti dalam Facebook yang menipu tentang status dan rupa, serta dalam chatting room yang kadang-kadang menipu tentang jantina dan berbagai lagi tentang jenis2 penipuan oleh manusia yang di kawal oleh syaitan hari ini.

Esok, saya akan berhadapan dengan kenyataan yang sukar untuk dijamah. hehe :) tadi pun saya sudah berperang dengan perasaan sendiri apabila menjawab soalan exam peng. Mal. hahaha :D Semoga saya score A hari ini. Janganlah saya ditakdirkan untuk gagal sekali lagi. Saya sudah cukup untuk menempuhi kegagalan selama ini, saya tidak lagi mahu menjadi orang yang gagal!

Biarlah orang nampak saya study terus dan mengejek saya di belakang, yang penting degree ini harus ku habiskan dan grade dengan sempurna. Tingkatkan kekuasaan dengan meningkatkan pointer sem ini. Sem lalu dapat 3.5++, dan sem ni..harapannya dapat 3.++ jugak..klu fikir mau dapat 4.0 tuh..hahaha :D itu sudah mustahil, sebab yang macam itu hanya boleh di dapati dalam mimpi yang tidak nyata. hakhakhak :))

Semoga usaha kali ini membuahkan hasil, Semoga saya berjaya dan menebus semua kesilapan saya semasa saya jatuh kegagalan sebelum ini. KEGAGALAN ITU HARUS DIBALAS DENGAN SERIBU KEJAYAAN!

gud luck tommorow gurl. Chaiyok2. Esok paper peng. Islam. Semoga score A lagik kali ni..zakat dah settle, yang xsettle lagi ni yang teori..hahaha :D ADOYAI! otak saya ni yang kira2 o..susah sikit mau igt yang teori ni. Apapun, kawan2 doakan saya berjaya dan habiskan degree dengan JAYANYA serta POINTER YANG TIDAK MEMALUKAN. hehe :)

Semoga saya dan kamu semua berjaya dunia dan akhirat. Amin~

LOVE,
Suhana Dullah.

0 comments:

Post a Comment

 

Aku? Su3-In4. © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner